مطلبستان

با سلام ، من علیرضا هستم و می خوام مطالب مختلفی رو واستون ارائه بدم ...

مطلبستان

با سلام ، من علیرضا هستم و می خوام مطالب مختلفی رو واستون ارائه بدم ...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

سنگ زورجد

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ق.ظ
زبرجد:
سنگی شفاف دارای درخشش شیشه ای به رنگ های زرد، زرد مایل به سبز و سبز زیتونی یافت می شود. (سختی سنگ 6.5 - 7)
خواص ماورائی:
سنگی فوق العاده قوی جهت ازبین بردن غم، چنانچه زبرجد را بر روی سینه قرار دهید غم، افسردگی، نفرت و حسادت را از دل و روح پاک می کند. چنانچه زبرجد همراه داشته باشید، جهت افزایش برکت و ثروت تاثیر زیادی دارد. برای صاحب اش شانس و اقبال خوب می آورد.
خواص درمانی:
زبرجد برای تقویت دستگاه هاضمه بدن، به ویژه هضم غذا و رفع یبوست ونیز سم زدایی از کبد مفید است. همچنین این سنگ برای رفع بیماری های پوستی به ویژه اگزما و جوش های صورت مفید است. جهت تسکین درد های استخوانی نیز استفاده می شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
علیرضا بدری

نظرات  (۲)

۰۸ دی ۹۴ ، ۱۰:۳۲ رضا احمدیان
سلام آقای بدری
من در جایی خوانده بودم که میشود سنگ ها را مانند چایی دم کرد و دم کرده آن را خورد
آیا این مطلب صحیح است ؟؟؟؟
ممنون میشوم اگر راهنماییم کنید .
پاسخ:
باسلام برخی از سنگ ها  رو در آب معمولی میزارن تا انرژی آن وارد آب شودنه بصورت دم کرده .
بسیار مطلب عالی بود ،
اگه سنگ زبرجد رو در کیفمان بگذاریم باز هم میشه از خواص ماوراییش بهره ببریم ؟ یا حتما باید انگشتر یا گردنبند باشد ؟
پاسخ:
همرا بودن آن شرطه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی