مطلبستان

با سلام ، من علیرضا هستم و می خوام مطالب مختلفی رو واستون ارائه بدم ...

مطلبستان

با سلام ، من علیرضا هستم و می خوام مطالب مختلفی رو واستون ارائه بدم ...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

نماز آیات دو رکعت است و هر رکعت پنج رکوع دارد و دستور آن این است که انسان بعد از نیّت، تکبیر بگوید و یک حمد و یک سوره تمام بخواند و به رکوع رود و سر از رکوع بردارد، دوباره یک حمد و یک سوره بخواند، باز به رکوع رود تا پنج مرتبه و بعد از بلند شدن از رکوع پنجم دو سجده نماید و برخیزد و رکعت دوّم نماز را هم مثل رکعت اوّل به جا آورد و تشهّد بخواند و سلام دهد.

در نماز آیات، انسان مى‏تواند بعد از نیّت و تکبیر و خواندن حمد، آیه‏هاى یک سوره را پنج قسمت کند و یک آیه یا بیشتر از آن را بخواند و به رکوع رود و سر بردارد و بدون اینکه حمد بخواند، قسمت دوّم از همان سوره را بخواند و به رکوع رود و همینطور تا پیش از رکوع پنجم سوره را تمام نماید، مثلاً به قصد سوره توحید بگوید:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ».

و به رکوع رود، بعد بایستد و بگوید:

«قُلْ هُوَ اللَّهُ اَحَدٌ».

و دوباره به رکوع رود و بعد از رکوع بایستد و بگوید:

«اللَّهُ الصَّمَدُ».

باز به رکوع رود و بایستد و بگوید:

«لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُولَدْ».

و برود به رکوع و سر بردارد و بگوید:

«وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُواً اَحَدٌ».

و بعد از آن به رکوع پنجم رود و بعد از سر برداشتن، دو سجده کند.

چیزهایی که در نماز یومیه واجب و مستحب است، در نماز آیات هم واجب و مستحب می‌باشد، ولی در نماز آیات مستحب است به جای اذان و اقامه سه مرتبه به قصد امید ثواب بگویند: "الصلاة ".

چیزهایى که نماز آیات براى آنها واجب است، در هر شهرى اتفاق بیفتد فقط مردم همان شهر باید نماز آیات بخوانند و بر مردم جاهاى دیگر واجب نیست.

هر یک از رکوع‌هاى نماز آیات رکن است که اگر عمداً یا اشتباهاً کم یا زیاد شود نماز باطل است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۳۵
علیرضا بدری

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانیدتصویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۸
علیرضا بدری

oO یک بازی مینیمالیستی و رقابتی برای کامپیوتر بوده که طرفداران زیادی دارد . این بازی بسیار شبیه به بازی های Pivvot  و Super Hexagon می باشد . شما بایستی به عنوان یک بازیکن از میان موانع عبور کرده و به دایره های بعدی صعود کنید . اگر طرفدار چالش هستید پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را دانلود کنید .

    

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۵۴
علیرضا بدری

Subway Surfers عنوان بازی بسیار زیبای اندروید می باشد که طرفداران زیادی دارد . بله اشتباه نمی کنید بازی Subway Surfers برای کامپیوتر . این بازی یک بازی بسیار زیبای ماجرایی می باشد که محبوبیت بسیاری در میان بازی های رکوردی دارد . در بازی فرار در مترو شما هدایت یک شخصیت کارتونی را بر عهده دارید که باید از دست ماموران قطار فرار کنید و موانعی که در سر راه شما قرار دارد را پشت سر بگذارید . اما شاید تنها دلیل محبوبیت و معروفیت بازی فرار در مترو حس رقابتی ایجاد شده بین کاربران مختلف می باشد .

کاربران بسیار زیادی علاقه دارند که بازی ساب وی سورف را بر روی کامپیوتر شخصی و لپ تاپ خود اجرا نمایند و حتی شاید برای این مهم بسیار انتظار کشیده باشند اما ما برای شما این امکان را فراهم می سازیم که این بازی را بر روی کامپیوتر اجرا کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۲۶
علیرضا بدری

به این تصویراز دور  خوب بنگرید وبعد از دیدن به آن نزدیک شوید . چه می بینید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۳۷
علیرضا بدری